Jump to content
vjt

Рекреирате ли се, форумаши?

Recommended Posts

Нема више. Било у Просвјети у Сарајеву, али сад нема. Рекли су да ће бити поново на јесен. А ако буде онда је то вечерњи термин 19.30 или 20.00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIIT- High intensity interval training.

Znači, trčiš na traci između 20 minuta i pola sata. U tom vremenu izmjenjuješ intervale visokog i niskog napora. Recimo zagriješ se prvo nekih 2-3 minute, nekim srednjim tempom. Onda sprint 20 sekundi, pa 1 minut lagano. Onda opet sprint 20 sekundi pa opet minut lagano. Uradi tako 8 puta zaredom. Onda jedno 3-4 minute opet srednjim tempom, pa opet 8 puta sprint i 8 puta lagano, u istim vremenskim intervalima.

Nakon toga organizam između 16 i 24 časa troši masne rezerve, čak i da samo miruješ salo se topi. Dok recimo, kad trčiš jednim tempom pola sata ili sat ili 5 sati, trošiš rezerve samo dok trčiš, čim prestaneš nema više sagorijevanja.

Ko je početnik ne bih mu preporučio da odmah krene ovim tempom, znači bolje u početku slabijim intenzitetom ali se treba truditi da se dosegne tempo od 4 minute, tj. 8 intervala od 20 sekundi sprinta sa 10 sekundi pauze. Ali to tek nakon par mjeseci treninga. Za početak je dovoljno i ovo.

Ako se bojite toga zbog srca ili šta ja znam čega već, onda prepručujem trčanje nekim srednjim tempom, može i skroz laganim 4.5 kilometara 4 puta sedmično. Najbolje ujutro može na prazan stomak ali može i bilo kad, uz uslov da regulišete malo ishranu, izbacite bijeli hljeb i večeru, znači poslije 18h samo jabuka ili tako neka voćka, čaša vode i to je to. Nakon dva mjeseca izgubićete 5 kilograma. To vam garantujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E probacu to danas :smile2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon toga organizam između 16 i 24 časa troši masne rezerve, čak i da samo miruješ salo se topi.

Е, у ово не вјерујем :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijek za glavobolju: Setnja marsutom dugom 6-7 kilometara. Ima uspona, strmog terena, ravnog, kroz sumu, iznad naselja. Dobrih 1:45 minuta neprestanog hoda. Osjecaj je sjajan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju se trčao polumaraton ali nisam bio spreman da trčim 21.1 km, te se odlučim za kratku trku "Run Fun"- 4 km. Istrčah 4 km za 18 minuta i 30 sekundi. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju se trčao polumaraton ali nisam bio spreman da trčim 21.1 km, te se odlučim za kratku trku "Run Fun"- 4 km. Istrčah 4 km za 18 minuta i 30 sekundi. B)

To je oдличан резултат за аматера, ако си аматер! B)

Ja to ne mogu ni na biciklu da postignem :-)

хе хе е, тако ја на бициклу, некад, на равним дионицима, завртим педале максимално и на једвите јаде достигнем 40км/х и онда видим Усеина Болта како ме претрчава :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×